Automatyczne mycie wstępne

Strefa automatycznego mycia wstępnego, w której znajdują się: systemy natrysku, wysokociśnieniowe systemy mycia automatycznego, wysokociśnieniowe systemy mycia kół, mechaniczne systemy mycia kół oraz systemy mycia podwozia.

Strefę Automatycznego Mycia Wstępnego Myjni Tunelowych Christ Wash Systems

STREFA NATRYSKU – Łuk nakładania aktywnej piany, ALU-PREMIUM, podświetlony LED, zintegrowany wyświetlacz programów

Reprezentacyjny łuk, umiejscowiony na wjeździe do myjni, wykonany jest z malowanego proszkowo aluminium z systemem skanowania długości pojazdów oraz z rozpoznaniem wysokości. Od frontu obudowany jest przezroczystymi, oklejonymi panelami. Podświetlenie łuku od wewnątrz realizowane jest wyłącznie w technologii LED. Wyświetlacz programów mycia znajduje się z lewej strony łuku i pokazuje sześć odrębnych sekcji, podświetlonych w zależności od wyboru programu.  Ruchomy wyświetlacz na górze łuku jest dostępny opcjonalnie.

Dysze nakładające pianę Christ

Powodują unikalny wygląd nakładanej piany. Powłoka piany nakładana jest na pojazd równomiernie i precyzyjnie.

Oszczędność: małe zużycie wody oraz środka chemicznego

Wyświetlacz LED

Wyświetla reklamę myjni lub aktualnie wykonywane programy. Za pomocą komputera, można dowolnie konfigurować teksty.

Łuk namaczania pojazdu Alu-Premium, niepodświetlony

Łuk obudowany od przodu panelami ze sztucznego tworzywa. Bez systemu podświetlania. Alternatywne wyposażenie łuku:

Z dyszami do nakładania piany oraz jednostką spieniającą ( zamiennie z dyszami prostymi).

Wolnostojący system oprysku felg

Sterowany za pomocą fotokomórek, natryskuje na felgi specjalny środek chemiczny, zmiękczając osad i brud.

Natrysk środków chemicznych

Ten specjalny agregat niezbędny jest w myjniach tunelowych EXPRESS. Natrysk składa się z dwóch rzędów dysz oraz dwóch pomp dozujących środek chemiczny (dla dwóch różnych rodzajów mycia wstępnego)

Pierwszy rząd dysz obejmuje dolną część przodu pojazdu (tam, gdzie znajdują się zaschnięte insekty), drugi rząd dysz obejmuje dolną cześć tylnej części pojazdu (tam, gdzie gromadzi się osad ze spalin).

SYSTEMY WYSOKOCIŚNIENIOWEGO WSTĘPNEGO MYCIA AUTOMATYCZNEGO – Jetstream-Express

Specjalnie dla konceptu myjni EXPRESS, jest efektywnym i bardzo skutecznym łukiem automatycznego mycia wstępnego, aby idealnie przygotować pojazd do wjazdu do strefy mycia zasadniczego. JETSTREAM EXPRESS myje wstępnie pojazd za pomocą 5 oscylacyjnych zespołów dysz wysokociśnieniowych (dysze punktowe).

Jetstream-Semi-Express

Idealna dla konceptu myjni SEMI-EXPRESS. Łuk ogranicza personel przy myciu wstępnym manualnym, redukując tym samym nakład pracy. Pojazd płukany jest za pomocą czterech oscylacyjnych zespołów dysz (ciśnienie robocze 50 bar, przy wydajności wody 70l/min). Myją równolegle boczne części pojazdu i wychylają się myjąc jego tylną cześć. Konstrukcja: stal nierdzewna DURAPROTECT.

Jetstream-Matrix

JETSREAM EXPRESS lub JETSTREAM SEMI-EXPRESS mogą być wyposażone w system wysokociśnieniowego mycia kół i nadproży MATRIX. Przez to powstaje kompaktowy zespół cało pojazdowego mycia wstępnego wysokim ciśnieniem.

Jesteśmy elastyczni: Proponujemy również na życzenie, za pomocą pomp membranowo-tłokowych mycie ciśnieniem 80 bar i dostosowujemy liczbę zespołów dysz do indywidualnego projektu.

Łuk wstępnego mycia średnim ciśnieniem

Łuk wstępnego mycia średnim ciśnieniem, montowany jest na ramie portalu EVOLUTION.

Zadaniem łuku jest dokładne opłukanie pojazdu z silnych zabrudzeń za pomocą dysz średniociśnieniowych. Belka z dyszami średniociśnieniowymi zamontowana jest na ramie portalu EVOLUTION (na zdjęciu zamontowana jest na ramie portalu ze szczotką dachową KINEMATIC). Dysze zasilane są pompą krzyżową 16 bar przy 100 l / min.

SYSTEMY MYCIA WSTĘPNEGO – Łuk wstępnego mycia średnim ciśnieniem ze stali nierdzewnej Duraprotect

Dysze zamontowane są na tylnej części łuku. Łuk zasilany jest pompa krzyżową do 16 bar przy wydajności 100 l/min ( na życzenie może być użyta pompa tłokowo-membranowa).

Łuk wstępnego mycia średnim ciśnieniem aluminiowy

Korzystny cenowo łuk mycia wstępnego wykonany z malowanego proszkowo aluminium. Dusze zamontowane są na tylnej części łuku za pomocą konsoli mocującej. Łuk zasilany jest pompą krzyżową 16 bar przy wydajności 100l/min.

WYSOKOCIŚNIENIOWE MYCIE KÓŁ AUTOMATYCZNE – System mycia kół i nadproży Tirejet

TIREJET myje koła (razem z oponami) oraz nadproża pojazdu za pomocą wysokociśnieniowego zespołu dysz. Dysze obracają się o 360 stopni i napędzane są elektrycznie. Jego idealne umiejscowienie znajduje się zaraz za szczotkowym myciem kół.

Dzięki temu spłukuje brud, który znajduje się na felgach. Ciśnienie robocze wynosi 50 bar, przy wydajności wody 70l/min (zasilana pompą tłokowo membranową – praca z wodą z wtórnego obiegu).

System mycia kół i nadproży rotacyjny, goniący

Efektywne mycie wysokociśnieniowe nadproży oraz felg. Odpowiada szczotkowemu myciu kół. Talerz ustawiony jest prostopadle do pojazdu, i porusza się goniąc pojazd (około 1000 mm). Zespół dysz obraca się o 360 stopni. Kieruje jednocześnie krzyżowo strumienie wody.  Napędzany jest elektrycznie. W kombinacji z pompą membranowo – tłokową, pracując z wodą z wtórnego obiegu, wykorzystuje ciśnienie robocze 80 bar przy wydajności wody 70 l / min.

Opcjonalnie: System wychylny

System wychylny w zakresie 3 pozycji. Ukośnie, naprzeciwko względem rogów pojazdu, następnie prostopadle do pojazdu oraz ukośnie względem tyłu pojazdu.

System mycia kół i nadproży, goniący, MATRIX

Wysokociśnieniowy system mycia kół, nadproży obejmuje też nadkola. Ten agregat jest idealnym uzupełnieniem konceptu myjni EXPRESS, za pomocą którego usuwane są bardzo silne zabrudzenia. Pojazd idealnie jest przygotowywany na wjazd do strefy mycia zasadniczego.

Każda strona pojazdu myta jest przez dwa zespoły oscylacyjnych dysz. Są to dysze punktowe, które gonią pojazd przez dystans około 1000 mm. Poprzez mechanizm wychylający dysze, myty jest zarówno przód pojazdu, jak i jego tył. Przy zastosowaniu pompy membranowo- tłokowej, pracującej z wodą z wtórnego obiegu, można uzyskać ciśnienie robocze ok 50 bar przy wydajności wody ok 140 l/ min.

System mycia kół i nadproży, walce poprzeczne

Intensywne mycie szczotką poziomą kół oraz dolnych części boków pojazdu, po stronie lewej i prawej. Obydwie poziome szczotki wychylają się podczas mycia pojazdu, a ich konstrukcja pozwala na idealne dopasowywanie się do jego długości.

Poprzez obracanie się koła, myte są zarówno felgi jak i opony (lewe koła obracają się tylko podczas transportu pojazdu łańcuchowym transporterem). Wyposażenie seryjne: rama konstrukcji ze stali nierdzewnej DURAPROTEC.

System mycia kół, szczotka goniąca

Obydwie szczotki mycia kół naprowadzane są synchronicznie oraz pneumatycznie na każdą parę kół pojazdu.  Prawidłowe sterowanie docisku szczotek, segmentowe włosie, oraz zintegrowany system nawadniania szczotek powodują bardzo skuteczne mycie kół, nawet o rozmiarze felgi 21”. Mycie kół aktywowane jest poprzez system fotokomórek. Od momentu aktywacji, szczotka porusza się na dystansie około 1000 mm razem z pojazdem.

System mycia kół

Stabilne wyposażenie linearne do wewnętrznego nawadniania szczotki. Bardzo dobre efekty mycia kół poprzez pulsujący ruch szczotki oraz zmianę kierunku jej obrotów.

MYCIE PODWOZIA – Urządzenie średniego ciśnienia do mycia podwozia

Zaprojektowane do bezdotykowego mycia dolnych partii przedniej oraz tylnej części pojazdu.

Podczas realizowania programu z myciem podwozia, dysze przełączają się automatycznie pod pojazdem, podczas jego przejazdu. Dzięki mocowaniu na podłożu, agregat ten nadaje się do montażu na istniejącym fundamencie. Przy zastosowaniu odpowiedniej pompy, urządzenie może pracować z ciśnieniem roboczym 15 bar przy wydajności wody około 100 litrów na minutę.

Prośba o kontakt

Masz pytania dotyczące naszych produktów lub usług?
A może sugestie, którymi chciałbyś się podzielić?
Jesteśmy do dyspozycji i czekamy na wiadomość!