Myjnie pojazdów szynowych Christ Wash Systems

Corrimex jako oficjalny i jedyny dystrybutor w Polsce  myjni Christ oferuje swoim Klientom myjnie pojazdów szynowych. W ofercie posiadamy myjnie dla pociągów i myjnie dla tramwajów w różnych wariantach. Od myjni stacjonarnej bez ograniczeń długości, po myjnie półstacjonarne. Nasze myjnie mogą również czyścić pojazdy z rozłożonym pantografem. Myjnie modułowe są konfigurowane do zapotrzebowania i dopasowywane do potrzeb Klientów.

Myjni dla Tramwajów i Pociągów

C1000

Mycie przejazdowe dla pociągów z lub bez pantografu.

Myjnia pociągów TRAINWASH w wykonaniu C1000 SOA przystosowana jest do przejazdowego mycia pociągów bez ograniczeń długości i wyposażonych w pantograf lub bez pantografu. Powierzchnie boczne pojazdu oraz opcjonalnie ukosy dachowe myte są podczas przejazdu wzdłuż myjni. W zależności od prędkości pojazdu myjnia wyposażona jest w odpowiednią ilość szczotek myjący. Każda para szczotek może odpowiadać za inną funkcję w procesie mycia jak mycie wstępne ze środkiem chemicznym lub mycie zasadnicze usuwające wcześniej zmiękczone zabrudzenia. Uzupełnieniem myjni są wolnostojące bramki spłukiwania. Ta myjnia może być zamontowana zarówno na wolnym powietrzu jak i w hali przejazdowej. Rama myjni standardowo jest malowana proszkowo na kolor RAL9007.

C5400

Mycie stacjonarne, półprzejazdowe, przejazdowe pojazdów szynowych.

Myjnia pociągów TRAINWASH C5400 SOA umożliwia mycie pociągów półprzejazdowo bez pantografu, ale również przejazdowo. Pojazd zatrzymuje się przed/za myjnią w celu umycia ściany przedniej/tylnej po czym myjnia przechodzi w tryb mycia boków. Mycie dachu jest opcjonalne. Istnieje możliwość wyposażenia dodatkowego w szczotki konturowe myjące dolne partie pojazdu oraz szczotki mycia ukosów dachu.

Nasze myjnie standardowo sterowane są mikroprocesorem. Inteligentny system pomiaru docisku szczotek bocznych pozwala na uzyskanie jak najlepszego efektu mycia.

C7000

Myjnia TRAINWASH C7000 SOA przeznaczona jest do mycia stacjonarnego, półprzejazdowego i przejazdowego pociągów i tramwajów z pantografem.

Myjnia składa się z dwóch połówek bez belki poprzecznej. Myjnia może być wyposażona w dodatkowe szczotki pionowe. Podzielone szczotki poziome z możliwością ich wychylania pozwalają na mycie zaokrąglonych powierzchni czołowych i ścian tylnych oraz mycie pojazdu pomimo podniesionego pantografu. Inteligentny system pomiaru docisku szczotek bocznych pozwala na uzyskanie jak najlepszego efektu mycia. Zastosowanie włosia o różnej długości pozwala na optymalne mycie również lekko zaokrąglonych ścian bocznych. Szczotki dachowe posiadają sterowanie umożliwiające również mycie ściany przedniej obiema połówkami. W opcji dostępne są stacjonarne dmuchawy suszące.

Prośba o kontakt

Masz pytania dotyczące naszych produktów lub usług?
A może sugestie, którymi chciałbyś się podzielić?
Jesteśmy do dyspozycji i czekamy na wiadomość!